pátek 31. března 2017

Babiččina zahrádka

Wunderschön gestaltet und makellos vollendet, als Lagen, zum Lieben ein Leben. In unserer einzigartigen Kollektion gibt es für jeden etwas. Die Wegbereiter für kluges Online-Shopping - jeder Kauf eine gute Entscheidung! Cenově vyšší, ale cena více než odpovídá kvalitě. Today I made a video about another Patchwork techniques.


Ideálním stanovištěm pro letničky jsou obruby záhonů, stinná místa u paty stromů, rabata a mezery v trvalkovém záhonu.

Namíchejme trvalky, letničky, bylinky a zeleninu dohromady a ponechejme záhonům určitou vůli ve vývoji. Ale nebude to pořád ono, pokud se neobjeví alespoň. Dnes už můžu říct, že máme po venkovsku namíchány trvalky, letničky, bylinky i zeleninu, a záhon působí moc pěkně, má svého genia loci.


Sme bioobcho ktorý sa stará o Vaše zdravie. Nájdete u nás bio a prírodnú kozmetiku, kvalitné bio produkty. Obchod plný zdravej výživy a eko drogérie.


Přírodní mýdlo na suchou a citlivou pleť Tradiční vůně nádherné geránie a měsíčku jako za časů našich babiček. Poslední dobou jsou oblíbené hlavně středomořské bylinky, ale pozornost si zaslouží i tradiční koření, které se v našich podmínkách pěstuje už. Jsem mamina dvou kluků v pubertě a malé dcerky.

Relaxuji u patchworku, pletení a háčkování. Mother of two puberty sons and one little daughter. Tony Jsem milovník prvorepublikové nostalgie, dam v rukavičkách a pánů ve fracích, filmů pro pamětníky, starodávných fotek, rodinných památek. Ptala jsem se známých, hledala různá doporučení a nakonec jsem si na internetu našla přihlášku na kurz, do kterého jsem se rovnou přihlásila.


Je voňavá a zjara plná konvalinek a fial. Patří na ni kalina, komule a bez. V létě na tyčkovém plotě kvete hrachor, hned za ním řeřicha, tajuplný oměj šalamounek a pestrobarevné orlíčky.


Kytici tu natrháte ve chvilce a ještě zbude dost pro kapličku na rozcestí. Babiččina zahrádka : užitek i romantika. Právě tato jednoduchost však měla své velké kouzlo. Nepěstujte žádné přešlechtěné květiny, ale ty obyčejné.


Nikdy jsem k ručnímu šití moc netíhla, ale když jsem se odhodlala začít, byla jsem okouzlená. Na babičkovku budete potřebovat látky, tvrdý papír nebo plastovou fólii na šicí šablonky a dvě vzorové šablonky - jednu větší na látky a jednu menší na výrobu papírových šablonek. Ivana od mala jsem si říkala ÁCA proto ten můj název,mám dospělé děti-dcery už mají také děti- holčičky a přibyl chlapeček. Tuto režnou látku nejčastěji upotřebíte na šití vintage interiérových dekorací a tašek. Vytvoříte z ní ubrusy, závěsy nebo zástěry, ale i. Není problém se do starých časů vrátit.


Podobnou zahradu si můžete založit i dnes. Udělejte radost svým nejbližším.

Povede se vám to s krásnou kombinací chryzantém, trsové růže a alstromérie. Ještě dnes kytici doručíme po celé ČR. V minulosti byly vesnické zahrady zakládány pevně zažitým způsobem.


Cestička od branky směřovala nejčastěji přímo k vchodovým dveřím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky