středa 11. února 2015

Jak najít díru v bazénu

Riesenauswahl an Markenqualität. Folge Deiner Leidenschaft bei eBay! Schau Dir Angebote von ‪Jaken‬ auf eBay an. Die liebsten Fashion-Marken kaufen. Das ist bei eBay angesagt und neu.


Von Generator bis Wäsche.

Alles finden, was Sie brauchen. Prostě tam toho asi bude větší koncentrace. Ale víc jsem o tom nikde nezjistil. Jak najít díru v bazénu Znáte to, pořídili jste si nedávno nový nadzemní bazén , po několika koupáních jste ale zjistili, že vám pomalu klesá vodní hladina.


Neopatrným zacházením nebo po delší době i únavou materiálu může totiž dojít k protrhnutí vnitřní plachty bazénů a vzniku drobných děr, které se někdy dají těžko odhalit. Najít se to dá, nejlépe potápěčské brýle a hledat i ve svárech folie. Díru jsem našel a zalepil pod vodou.


Udělal rysku a druhý den zase chyběla voda ale míň, hledal jsem dál a našel další díru. Bazén v samonosném provedení s nafouknutým kruhem.

Voda drží, ale začal ucházet vzduch a nedaří se mi to najít. Napadlo mě vzít mikrofon, sluchátka. U bazénů luxusních, zapuštěných celých do země, se využije – za pomoci našich bazénových techniků – speciální detektory úniku vody, které jsou schopny lokalizovat místo pravděpodobného úniku. Mám někde díru v plastovém bazénu a nikdo ji nemůže najít.


Už jsem tu měl i potápěče a taky nenašel nic. Vyzkoušel jsem už asi všechny firmy v republice. Musím říct, že většina mě poslala do háje, takže pokud to uděláte taky, už mě to nepřekvapí, navíc když jsem bazén ani nekupoval od vás.


Rybniční folie se nejlépe lepí MS Polymerem (třeba Makroflex FT 1od Henkela či jiný). Dá se s ním lepit i záplata pod vodou. Asi se o něj v noci opíraly drápy, protahovaly se a díry byly na světě. Loni jsme si koupili nový bazén, ale zase ten levný, s límcem. Kousek po kousku namáčet límec do bazénu.


Kde budou utíkat bublinky, dírku najdete snadno. Nám ten límec naprosto proděravěly kočky. Cizí, vlastní kočky nemáme.


Snadné způsoby, jak najít díru v nafukovací matrace Vzduchové matrace jsou ideální pro dočasné spaní ujednání pro návštěvníky nebo při kempování. Obvykle , když se po nějaké době , nafukovací matrace nevyhnutelně úniku. Azuro de Lux zapuštěný v zemi.

Za dny úbytek o cca 5cm a to jsme se nekoupali. Bazen je uplne novy, limec neposkodeny, napriek tomu po dnoch vyfukne natolko, ze hrozi pomaly uz vylievanie bazenu. Nezdá se nám úbytek vody. Som ztoho poriadne otraveny.


Vnutornu stranu limca som skontroloval v bazene, ale dieru som nenasiel. Mám nadzemní bazén 66xa nemůžu najít díru , kudy to utíká. Denně asi o 1-2cm, cca 200l vody. Loni jsem vše přetěsňoval, nová tryska a skimer. Nejčastější příčinou poškození bazénu jsou příliš divoké dětské hry, neopatrné čištění bazénu, příliš prudké přesouvání schůdků, nebo třeba skleněný střep z rozbité sklenice.


Poškodit se může nejen dno, či stěna bazénu, ale také třeba zakrývací plachta. Místo, kde jsou dírky, je potřeba pořádně očistit od mechanických nečistot a odmastit (raději jarovou vodou než benzinem nebo ředidlem, abychom v bazénu neudělali ještě větší díru ). Důležitý je, že všichni konali aniž by jakkoliv zkoumali kudy to teče ( v tý době se ani nevědělo jestli neni díra přímo v bazénu ), čimž jsem v tyhle odborníky ztratil důvěru (tim víc když mi řekli, že se to víceméně najít nedá). Kdybych to nechal na nich, tak už je to celý rozkopaný včetně tý větve od filtrace ke skimmeru, se kterou jak jsem zjistil neni.


Může se stát, že se PVC fólie u bazénu protrhne. Lepení bazénu nebylo nikdy jednodušší. Přesvědčte se v našem článku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky