pátek 26. dubna 2019

Likvidace kuny

Die Wegbereiter für kluges Online-Shopping - jeder Kauf eine gute Entscheidung! Sicher durch den Winter. Dále je možné do menších prostor nastříkat sprej proti kunám, tento pach po dlouhou dobu kuny odpuzuje.


LIKVIDACE KUNY – MŮŽETE KUNU ZABÍT? Dle zákona nesmí být kuna týrána či usmrcena! Zavolejte na kunu profíka.

Máme mnohaleté zkušenosti a víme, jak vám pomoci. Kunu můžete pouze odchytit a vypustit živou do přírody. Provedu zákrok v souladu se zákonem. Ano, jestliže se kuna nebude mít jak dostat do stavení, pak do něho nevnikne, takže v něm ani nebude přebývat. Na kuny platí jedině uzavření přístupových cest.


To však znamená velké úsilí v podobě důkladného prozkoumání všech možností, kterými by se, třeba i teoreticky, mohla kuna do domu dostat. Nevíte jak se zbavit kuny ? Běhá vám po půdě, zahradě, všechno kouše a ničí?

Nedávno jsme psali o strastech, které způsobují kuny , které se ubytují v autě. Je to hodně nepříjemné a drahé, ale ještě nepříjemnější a dražší může být, když se vám kuna ubytuje na půdě. Podobný strach mají ze psů. Zavěšení punčochy nebo pytlíčku s lidskými vlasy nebo psími chlupy k motoru, by mělo kuny držet dál od auta.


Z mojí strany opravy a pokusy o zamezení přístupu. Vůbec ne příjemné už vůbec. Vypuzení kuny z auta pomocí ultrazvukového plašiče je asi nejjednodužší řešení. Dost lidí má s tímto způsobem špatné zkušenosti, ale to je většinou kvůli tomu že koupili za pár stovek nekvalitní přístroj z číny, který kunám opravdu nevadil. Pokud ale použijete kvalitní přístroj, který střídá frekvence a intenzitu, kuna si vždy raději zaleze do auta, v jehož motoru má kli a vaše auto nechá na pokoji.


Taky si nevím rady,jak na ně. Podle hromádek s peckami je jisté , že se jim evidentně u nás líbí! Nalíčím - li sklopec,chytí se naše kočky.


Zvířata mám ráda,ale tohle je už na Chocholouška. Já měla kuny asi jara na půdě. Používáme moderní nástroje a účinné postupy, proto si můžeme dovolit poskytnout vám garanci úspěšné likvidace škůdců.


Jsme členy Pomůžeme vám. Když vidíte kunu někde na obrázku, přijde vám jako krásné a velmi rozkošné zvířátko, které přímo láká k pomazlení.

Jestli nevíte jak na kuny , tak já mám jeden ověřený preparát na ně ;) Kdysi jsem vzteky nevěděl co dělat, když mi jedna svina kuna rozkusala kabely v autě. Nejčastější dotaz z poradny – o hubení kuny. Dobrý den, mám dojem, že v konstrukci domu (nad sdk podhledem) máme nějaké hlodavce. Krmit na špatně dostupných místech, kam se hlavně nedostanou ježci a vůbec jiná zvířata (netuším, jestli to láká i psy a kočky, ale neriskoval bych to).


V noci to něco chroustá. Od kuny lesní ji na první pohled poznáme podle čistě bílé náprsenky, která sahá až na přední končetiny (kuna lesní má náprsenku menší a spíše žlutou). Jílového u Prahy Kočičí pomoc Mám rodinný domek poblíž lesa se zahradou, kůlnou a seníkem - vhodné podmínky právě pro kuny. Zkoušel jsem několik let zbavit se jich různými způsoby, co se mi ale osvědčilo, byly kočičí exkrementy, ty kuny bezpečně odpuzovaly a vypudily.


Od té doby, asi osm let, mám od nich pokoj. Oddychl jsem si včetně sousedů, kteří udělali totéž co já. Kuny se odstěhovaly, a máme klid! Popis kuny lesní a kuny skalní Na našem území se setkáváme s kunou lesní a kunou skalní.


Kuna lesní ( Martes martes ) je plachá šelma vyskytující se pouze v lese.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky